Odpowied¼ do komentarza:
(NIE)uczciwe towarzystwo :((
Nasza historia jest trochê inna... we wrze¶niu 2009 po kupnie nowego samochodu, m±¿ dope³ni³ wszelkich formalno¶ci dotycz±cych starego grata: po sprzedaniu wyrejestrowa³, w filii UNIQI w bielsku zrobi³ ksero faktury itd. Pani w bielsku po pytaniu mojego mê¿a czy co¶ jeszcze musi zrobiæ odpowiedzia³a, ¿e nie, to wystarczy. Zadowoleni z dobrze spa³nionego obowi±zku ¿yli¶my spokojnie do 5 sierpnia 2011 kiedy to otrzymali¶my pismo z KRUKa o obowi±zku zap³aty z tytu³u nieop³aconej sk³adki. M±¿ op³aci³ sk³adkê na pó³ roku do 6 grudnia 2009 r., po czym po sprzedazy wyrejestrowa³ i jak ju¿ wsponia³am zg³osi³ siê do UNIQI z faktur± po sprzedazy starego samochodu 3 wrze¶nia 2009. Okaza³o siê, ¿e UNIQA faktury nie ma i nie by³oby w tym nic dziwnego bo ka¿dy mo¿e pope³niæ b³±d. Zadzwoni³am do centrali w ³odzi by to wyja¶niæ, odebra³± Pani, niezbyt uprzejma.Traktowa³a mnie jak wstrêtnego, natrêtnego komara. bo skoro dzwonie w sprawie zad³uznia wiêc na pewno jestem winna!!! Odpowiedzia³a, ¿e sprawa siê wyja¶ni je¶li na fakturze bêdzie piecz±tka z filii, ¿e faktura zosta³a z³o¿ona - niestety takiej piecz±tki nie mamy, wiem, ¿e mo¿na by³o o tym pomysleæ wcze¶niej ale nie przysz³o mi to do g³owy! (za nied³ugo nawet pani± w sklepiku bêdê prosi³a o za¶wiadczenie, ¿e wyda³a mi jeden chleb, mas³o i 2 litry mleka ale có¿, sta³o sie...). Wiêc pytam tê pani± dlaczego nie poinformowali nas o tym wczesniej, wystarczy³ tel., albo pismo, ze zalegamy, pro¶ba o wyja¶nienie, Pani nie potrafi³a tego wyja¶niæ, próbowa³a co¶ mêtnie t³umaczyæ...dlaczego czekali az pó³tora roku?! Dlaczego od razu KRUK i gro¿by, ¿e musimy zap³aciæ itd... S±dzê, ¿e to tylko z³a wola UNIQI, chêæ wydarcia pieniêdzy (od ludzi którzy i tak p³ac± m±¿ jest w UNICE ju¿ ³±dnych pare lat, bo co¿ kosztowa³by jeden g³upi tel. Wg mnie to po prostu próba wy³udzenia!!! Bêdê walczyæ!!! Mo¿e z wiatrakami ale co tam ;)