Nigdy wiêcej nie skorzystam z us³ug tej firmy
2011-08-31 13:39 ¶roda ~rozczarowany
Jest mi naprawdê ciê¿ko wyraziæ swoj± opiniê o firmie UNIQA bez u¿ywania wulgarnych s³ów. Obs³uga klienta w niej to po prostu kpina.
Krótko opiszê o co chodzi:
Wykupuj±c polisê zosta³em zapewniony, i¿ zostanie ona przys³ana do mnie najdalej w ci±gu 5 dni. Polisa by³a mi potrzebna aby uruchomiæ kredyt mieszkaniowy i co za tym idzie dotrzymaæ terminu wp³aty zawartego w akcie notarialnym. Oczywi¶cie nic w przeci±gu 5 dni do mnie nie przysz³o, wiêc zacz±³em do nich wydzwaniaæ. Najpierw dodzwoni³em siê po wielu trudach do agenta(Pan Tomasz), który sprzeda³ mi polisê(próbowa³em zarówno dzwoniæ na telefon komórkowy jak i stacjonarny, jednak chyba dopiero 15 próba zakoñczy³a siê sukcesem). Po zapytaniu jaki jest staus mojej polisy uzyska³em wymijaj±com odpowied¼, i¿ aktualnie nie mo¿e tego sprawdziæ i oddzwoni do mnie oko³o godziny 16. Jak siê pewnie wszyscy domy¶laj± nie oddzwoni³, a co wiêcej przesta³ odbieraæ telefony. Próbowa³em siê skontaktowaæ z tym Panem jeszcze przez dwa kolejne dni - bezowocnie. Po utracie nadzieji na kontakt z Panem Tomaszem uda³em siê do oddzia³u firmy, gdzie powiedziano mi, i¿ nie wiedz± gdzie jest Pan Tomasz(mo¿e na urlopie - no kogo to interesuje prawda?), a nikt poza nim nie mo¿e udzieliæ mi informacji na temat mojej polisy. Dopiero gdy zacz±³em byæ mniej mi³y znalaz³a siê osoba, która powiedzia³a, ¿e zadwoni do centrali do £odzi i siê dowie co i jak. Ale oczywi¶cie nie mo¿e byæ za ³atwo - by³a godzina 15:20, a centrala pracuje tylko do 15:00, wiêc nie pozosta³o mi nic innego jak czekaæ. Pani, która przejê³a sprawê obieca³a, ¿e od 8 rano bêdzie od razu zajmowaæ siê t± spraw±. Zadzwoni³em do niej o 10 dnia nastêpnego i co siê okaza³o? Oczywi¶cie Pani sobie zapomnia³a i nigdzie nie zadzwoni³a, ale obieca³a ¿e oddzwoni za parê minut do mnie. Oddzwoni³a po 4 godzinach z wprost wy¶mienit± informacj± - mój wniosek o polisê le¿y w centrali na biurku go¶cia, który jest na urlopie! UNIQA posiada doprawy doskonale dopracowane procedury postêpowania. Je¿eli kto¶ jest na urlopie to wszyscy wrzucaj± wszystko na jego biurko ¿eby mia³ co robiæ jak wróci, a sami pierdz± w sto³ek.
Fina³ na chwilê obecn± jest taki:
Po 10 dniach od zakupu polisy nie zosta³a ona jeszcze nawet wystawiona, nie mówi±c o wys³aniu i otrzymaniu jej.
Ca³a sprawa, choæ dla mnie bardzo istotna dla niektórych bêdzie b³achostk±. Moim zdaniem pokazuje jednak ona dobitnie jak ma³o profesjonalna jest firma UNIQA. Je¿eli firma nie potrafi sobie poradziæ z tak trywialn± spraw± jak wypisanie paru ¶wistków i wys³aniu ich poczt± to nie wró¿ê sukcesu równie¿ w innych sprawach. Obs³uga klienta w UNIQA przypomina sceny z filmów Stanis³awa Barei. Nie ma ona nic wspólnego z rzetelno¶ci± i profesjonalizmem.