X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.
Poleæ znajomemu| Forum
« powrót do dzia³u: Komentarze do artyku³ów

Komentarze do artyku³u:

Ubezpieczenie zdrowotne studenta
2007-11-29 11:47 czwartek
Odpowiedzi: 75
  • 2022-04-19 13:56 wtorek ~Ws | [+] odpowiedz
    Witam, Pracuje na umowê zlecenie, jestem studentk± oraz nie ukoñczy³am 26r.¿. z tego wzglêdu ubezpieczaj± mnie rodzice na KRUS. Jestem od 7 miesiêcy mê¿atk±, a moje zarobki od kilku miesiêcy s± wy¿... czytaj dalej »
  • 2016-11-16 11:03 ¶roda ~dusia | [+] odpowiedz
    Witam. Ukoñczy³am ju¿ jedne studia, teraz studiujê zaocznie i dodatkowo jestem zarejestrowana w PUP. W przysz³ym roku skoñczê 26 lat. Chcia³abym podj±æ pracê na umowê zlecenie lub o dzie³o. Rozumiem,... czytaj dalej »
  • 2015-05-26 22:01 wtorek ~lusiek | [+] odpowiedz
    Witam, w pa¼dzierniku zaczynam studia dziennie, jestem po rozwodzie , pracujê na umowê zlecenia , gdzie jestem zgloszona do ubezpieczenia razem z moim dzieckiem. Od pa¼dziernika, nie bêdê pracowaæ w t... czytaj dalej »
  • 2015-03-16 15:21 poniedzia³ek ~MMM | [+] odpowiedz
    Witam, Mam takie 2 pytanka, otó¿ zosta³am skre¶lona z listy studentów, ale nie pobieram ¿adnej renty itp. i tu moje pytanie, czy uczelnia powiadamia ZUS, ¿e zosta³am skre¶lona z listy? Tata mnie ube... czytaj dalej »
  • 2015-01-12 13:15 poniedzia³ek ~Studentka | [+] odpowiedz
    Jestem studentem dosta³am za¶wiadczenie lekarskie, ¿e przez 3 m-ce nie mogê uczestniczyæ w zajêciach jednak dziekan wys³a³ mnie do lekarza orzecznika i dosta³am urlop zdrowotny i mam wróciæ na studia ... czytaj dalej »
  • 2014-10-07 12:42 wtorek ~studentka | [+] odpowiedz