UNIQAm i omijam z daleka
2012-04-05 10:21 czwartek ~UNIQam zdecydowanie
Sprawa b³aha, lód spada na samochód - szyba za 700 z³ do wstawienia. Sprawa zg³oszona 14.02 (z ubezpieczenia zarz±dcy osiedla), likwidator 21.02 potwierdza, wystawia kosztorys, przekazuje dane inspektora prowadz±cego sprawê. I profesjonalizm firmy zdech³. W dniu 5 kwietnia ani kasy, ani odzewu z ich strony. 10 lat te¿ te¿ tak z nimi mia³em, czeka³em ponad pó³ roku na odszkodowanie za uszkodzony samochód - nic siê nie zmieni³o. Dobra rada - omijaæ szeroko. A wpisy, ¿e strona ³adna, pani z u¶miechem kasuje "piñcet" za polisê to jaka¶ ¿enada. Jak tow. Miller mówi³ - nie liczy siê jak zaczynasz, ale jak koñczysz. Lepiej skorzystaæ z w³asnego AC, a potem niech siê firmy miêdzy sob± gryz±. Zamiast logo UNIQA proponujê "Tani towar psy jedz±" - przynajmniej klient bêdzie ¶wiadom wyboru. Proponujê np Alianz - droga, ale profesjonalna - mia³em próbê w³amania, skorzysta³em z assistance (uszkodzone drzwi) - tego same go dnia naprawa, w ci±gu 5 dni zwrot kasy, Generali (czyta³em opinie - wiem, du¿o negatywów) - st³uczka z AC (2500) - dwa tygodnie i za³atwione, du¿o dobrego s³ysza³em od znajomych o Warcie, PZU (w tm wypadku omijam by³ych monopolistów, podobnie jak TP). Odradzam wszystko, co nie ma przedstawicielstw terenowych i kontakt jedynie telefoniczny (PTU, link4, Axa) itp.