X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.
Poleć znajomemu| Forum
  1. Wypełniasz formularz online
  2. Otrzymujesz gotowe oferty
  3. Wybierasz najlepszą ofertę
  4. Spotykasz się z agentem
  5. Podpisujesz dokumenty
PORÓWNAJ!
 
Sonda
Czy kupisz NNW dla dziecka?
Tak, kupię NNW oferowane przez szkołę
Tak, kupię mu indywidualną polisę NNW
Tak, kupię NNW w ramach ubezpieczenia mieszkania
Nie
drukuj skomentuj artykuł forum poleć artykuł znajomemu A A A

Liberty Direct rośnie w siłę - 133,6 mln zł składki i 53% wzrost w 2010 roku

2011-03-18 08:04 piątek
Liberty Direct - ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon - opublikował wyniki za 2010 rok. Towarzystwo zebrało składkę przypisaną brutto w wysokości 133,6 mln zł, z czego 37,8 mln zł w IV kwartale. Firma osiągnęła tym samym wynik o 46,2 mln zł lepszy niż w 2009 roku, co oznacza 53% wzrost. Ubezpieczyciel zawdzięcza go rozwojowi alternatywnych kanałów sprzedaży, rozszerzaniu oferty produktowej oraz koncentracji na podwyższaniu poziomu satysfakcji klientów. Liberty Direct objęło ochroną już blisko 200 tys. pojazdów.

„W ubezpieczeniach majątkowych miniony rok był dla ubezpieczycieli trudny. Przyczyniła się do tego sroga zima, powodzie oraz stały wzrost poziomów odszkodowań. Mimo niesprzyjającej sytuacji, osiągnęliśmy dużo wyższy poziom składki niż w zeszłym roku rozwijając się zgodnie z przyjętym planem. Równocześnie utrzymaliśmy restrykcyjną politykę kosztową” - podsumowuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct. „Bardzo dobry wynik zawdzięczamy inwestycji w rozwój kanałów partnerskich opartych o platformę direct takich jak sieć komisów samochodowych, bancassurance oraz internetowy marketing afiliacyjny. W kanałach tych wykorzystujemy zalety platformy dajrektowej – przede wszystkim niskie koszty operacyjne i możliwość stosowania zaawansowanej taryfikacji, co stanowi istotną przewagę konkurencyjną w obecnej sytuacji rynkowej. Pozwala nam to na oferowanie szerokim grupom Klientów ubezpieczeń w korzystniejszej cenie niż towarzystwa tradycyjne” - podkreśla Kwieciński.

„W celu systematycznego doskonalenia procesów obsługi Klienta wprowadziliśmy w ubiegłym roku tzw. e-konto ‘Twoje sprawy’, dzięki któremu Klienci mogą kompleksowo zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami on-line a także monitorować przebieg likwidacji szkód. Rozwinęliśmy również stałą ofertę produktową obejmującą OC, AC, Assistance oraz NNW o ubezpieczenie szyb oraz ubezpieczenia mieszkaniowe. Koniec roku upłynął pod znakiem działań promocyjnych opartych na wynikach rankingu dziennika „Rzeczpospolita1”, zgodnie z którym Liberty Direct oferuje najlepsze cenowo OC na rynku, a także organizacji programu partnerskiego „Poleć sprawdzone ubezpieczenie”. Obydwie inicjatywy przyczyniły się do znaczącego wzrostu sprzedaży” - podsumowuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „W 2010 roku byliśmy również aktywni reklamowo organizując cztery kampanie produktowe i wizerunkowe obejmujące telewizję. Prowadziliśmy ponadto akcje społeczne mające na celu podnoszenie poziomu bezpieczeństwa na drodze - program „Taksówka z fotelikiem” oraz „Bezpieczny Mały Pasażer” na Facebooku” - dodaje Karski.

Bardzo dobre wyniki w 2010 roku osiągnęła również Grupa Liberty Mutual, do której należy Liberty Direct. Wypracowała ona zysk netto w wysokości 1,678 miliarda USD, co oznacza wzrost o 64% (655 milionów USD) w porównaniu do roku 2009. Przychody Liberty Mutual w tym samym okresie wyniosły 33,193 miliardy USD, co oznacza wzrost o 6,8% (2,099 miliardy USD) w porównaniu do roku 2009. Jednocześnie instytucja zebrała 29,191 miliardów USD składki przypisanej netto.

Obecnie rynek ubezpieczeń direct jest wart ok. 800-850 mln zł, z czego główną grupę - 90% stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Pozostałe 10% przypada na NNW, assistance, ubezpieczenia turystyczne oraz mieszkaniowe. Szacuje się, że na koniec 2011 roku rynek ubezpieczeń direct może być wart ponad 1 mld zł.

Informacja prasowa Liberty Direct z dnia 15.03.2011 r.



1 „Rzeczpospolita Moje Pieniądze” (wyd. 287, str. 1, 9.12.2010) „Koniec rozpieszczania niskimi cenami”, Eliza Więcław

« powrót do działu: Ubezpieczenia inne
« zapisz się na Newsletter
Wpisz szukane słowo
Losowy termin:
Cesja - umowa oznaczająca przeniesienie przez cedenta ... więcej»
Nasze serwisy:
www.ubezpieczeniaonline.pl Ubezpieczenia przez Internet. Kup online ubezpieczenie samochodu, na życie, zdrowotne, nieruchomości, na wakacje, na narty, NNW, dla przedsiębiorców, inwestycyjne, ochrona prawna.
www.ubezpieczeniazyciowe.pl Wszystko o ubezpieczeniach na życie. Zamów ubezpieczenie na życie, Korzyści z ubezpieczenia na życie, Ceny ubezpieczeń na życie, Czym jest ubezpieczenie na życie? Oblicz składkę ubezpieczenia na życie.
www.rankingubezpieczennazycie.pl Ranking Ubezpieczeń Ochronnych - zabezpiecz Twoje życie i zdrowie. Ranking Ubezpieczeń Oszczędnościowych - oszczędzaj na emeryturę.Na co zwrócić uwagę wybierając polisę na życie?
www.ubezpieczeniemieszkania.pl Zamów ubezpieczenie nieruchomości u 5 agentów lub kup ubezpieczenie mieszkania online. Wypełnij formularz, oblicz składkę i kup polisę. Polisa na e-maila!
www.ubezpieczenienanarty.pl Ubezpieczenia na narty i snowboard. Poradniki narciarskie. Oblicz składkę ubezpieczenia na narty i snowboard. Kup ubezpieczenie narciarskie online.
www.ubezpieczenienarciarskie.pl Porównaj ubezpieczenia narciarskie online i dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie. Ubezpieczenia na narty dają Ci komfort spokojnych i bezpiecznych wojaży po stokach narciarskich.
www.ubezpieczenieturystyczne.com.pl Porównaj ubezpieczenia podróży online, dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystyczną online. Ubezpieczenia na wakacje - podróżne, ubezpieczenie na wyjazd.
www.polisaturystyczna.pl Porównaj ubezpieczenia turystyczne online, wybierz najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystycznš online. Ubezpieczenia na wakacje - dla Ciebie i Twojej rodziny.