X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.
Poleć znajomemu| Forum
drukuj forum poleć artykuł znajomemu A A A

Marketing

Czas Na E-Biznes

Pierwsze polskie "kompendium" wiedzy o E-biznesie

Poznaj praktyczną wiedzę o zarabianiu w sieci, którą już wykorzystują Mateusz Chłodnicki (ZloteMysli.pl), Piotr Łabuz (Yanscron.pl), Wanda Loskot (AkademiaSukcesu.com), Andrzej Batko (nlp.pl), Piotr Michalak (ententa.pl) i tysiące polskich e-biznesmenów.

"... zbudowałem swój biznes i pomogłem tysiącom polskich e-biznesmenów odnieść sukces, używając dokładnie tych samych technik i wiedzy, które Ty zaraz poznasz..."

Piotr Majewski

więcej >>>
 



Marketing internetowy w praktyce

Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

"Internet to Klondike XXI wieku"

Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to ebooka "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących na poszukiwaczy złotonośnych działek.

Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście z nią zrobić co zechce. Może przy jej użyć na rozpałkę, zmiąć i rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.

więcej >>>




Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - Brian Halligan, Dharmesh Shah

BESTSELLER


Wciągnij klienta w swe sieci

Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
Obowiązkowo stwórz stronę internetową
Załóż konta w serwisach społecznościowych
Zacznij pisać firmowy blog
Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
Promuj tych, którzy promują Ciebie
Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!

"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
    Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których:
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela

- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb.

więcej >>>




TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego - Hubert K Rampersad


  Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:

  • silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
  • znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
  • przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć

TY — najlepsza marka w mieście

Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.

Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.
Stwórz markę, która pozwoli Ci:

  • uwolnić Twój potencjał;
  • wzbogacić relacje z innymi;
  • wzmocnić poczucie własnej wartości;
  • kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.



więcej >>>



Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka - Aarron Walter

  • Jak zagwarantować wysokie miejsce Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych?
  • Jak pozycjonować słowa kluczowe?
  • Jak wykrywać i rozwiązywać problemy z Twoją stroną WWW?


Stworzenie strony WWW to pierwszy krok do sukcesu. Kolejny z nich to wybranie właściwej firmy, która opublikuje Twoją stronę. Jednak najważniejszy jest krok trzeci... Chodzi o to, jak szybko Twoją stronę znajdzie wyszukiwarka, w jaki sposób zostanie ona zindeksowana i jak wysoko pojawi się w wynikach wyszukiwania - czyli jak szybko dotrze do niej potencjalny odbiorca. Wbrew pozorom masz na to wpływ! Jeżeli tworzysz strony WWW, ta książka wskaże Ci, jak zaprojektować strony przyjazne dla wyszukiwarek. Jeśli natomiast jesteś klientem projektanta, możesz zweryfikować jakość dostarczonej Ci strony!

Dzięki tej książce poznasz istotne znaczniki, promujące szybkie wyszukiwanie. Dowiesz się, w jaki sposób zapewnienie zgodności z standardami oraz zastosowanie mikroformatów wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Zdobędziesz wiedzę na temat mechanizmów po stronie serwera, wpływających na wizerunek Twojej strony. Opanujesz niuanse związane z pozycjonowaniem słów kluczowych. Zrozumiesz, jak wykorzystać wewnętrzną wyszukiwarkę i uniknąć zatorów oraz jakich narzędzi możesz użyć, aby odkryć potencjalne problemy. Autor prezentuje tu najpopularniejsze podejście do kwestii wyszukiwania:

standardy WWW + atrakcyjna treść = lepsze wyszukiwanie = większy sukces witryny


więcej >>>




Harvard Business Review. Marketing


"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

więcej >>>



Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak


Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: ZAKUPU.

O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.

więcej >>>

 

« powrót do działu: Księgarnia
« zapisz się na Newsletter
Nasze serwisy:
www.ubezpieczeniaonline.pl Ubezpieczenia przez Internet. Kup online ubezpieczenie samochodu, na życie, zdrowotne, nieruchomości, na wakacje, na narty, NNW, dla przedsiębiorców, inwestycyjne, ochrona prawna.
www.ubezpieczeniazyciowe.pl Wszystko o ubezpieczeniach na życie. Zamów ubezpieczenie na życie, Korzyści z ubezpieczenia na życie, Ceny ubezpieczeń na życie, Czym jest ubezpieczenie na życie? Oblicz składkę ubezpieczenia na życie.
www.rankingubezpieczennazycie.pl Ranking Ubezpieczeń Ochronnych - zabezpiecz Twoje życie i zdrowie. Ranking Ubezpieczeń Oszczędnościowych - oszczędzaj na emeryturę.Na co zwrócić uwagę wybierając polisę na życie?
www.ubezpieczeniemieszkania.pl Zamów ubezpieczenie nieruchomości u 5 agentów lub kup ubezpieczenie mieszkania online. Wypełnij formularz, oblicz składkę i kup polisę. Polisa na e-maila!
www.ubezpieczenienanarty.pl Ubezpieczenia na narty i snowboard. Poradniki narciarskie. Oblicz składkę ubezpieczenia na narty i snowboard. Kup ubezpieczenie narciarskie online.
www.ubezpieczenienarciarskie.pl Porównaj ubezpieczenia narciarskie online i dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie. Ubezpieczenia na narty dają Ci komfort spokojnych i bezpiecznych wojaży po stokach narciarskich.
www.ubezpieczenieturystyczne.com.pl Porównaj ubezpieczenia podróży online, dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystyczną online. Ubezpieczenia na wakacje - podróżne, ubezpieczenie na wyjazd.
www.polisaturystyczna.pl Porównaj ubezpieczenia turystyczne online, wybierz najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystycznš online. Ubezpieczenia na wakacje - dla Ciebie i Twojej rodziny.