Odradzam!!!
2017-06-30 20:21 pi±tek ~Agnieszkaa
Mój m±¿ ubezpieczy³ mi telefon. Zdarzy³ siê przykry wypadek, który nie jest taki rzadki u kobiet - telefon trzymany w tylnej kieszeni spodni wpad³ do toalety. W wyniku awarii telefon siê nie w³±cza, wiêc szkoda poinstalowanych aplikacji, zdjêæ i wszelkich danych, które s± na telefonie, ale... pomy¶la³am, ¿e fajnie, ¿e zainwestowali¶my 25% warto¶ci telefonu w ubezpieczenie, bo przynajmniej to odzyskamy. Nie mog³am uwierzyæ, ¿e ubezpieczyciel nie uzna³ tego roszczenia.
Straci³am zaufanie do firmy, a szkoda, bo w³a¶nie wybieramy ubezpieczyciela, który nas ubezpieczy na ¿ycie.
Trudno mi uwierzyæ, ¿e ta strategia pop³aca - niezadowolony Klient jest w stanie naprawdê zepsuæ to, nad czym pracuje wielu marketingowców, czego przyk³adem jest choæby to forum.
Czy warto by³o mnie oszukaæ na te 700 z³? Nie s±dzê - zw³aszcza, ¿e zamierzam dalej walczyæ o swoje. Byæ mo¿e umowa jest tak skonstruowana, ¿e tylko przedziwny splot wydarzeñ móg³by spowodowaæ, ¿e roszczenie by³oby uznane - ale prawda jest taka, ¿e te zapisy umowy równie¿ mo¿na zaskar¿yæ, bo firma ¶wiadomie wprowadza Klienta w b³±d.
Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych i ³±czê siê w bólu. Nie s±dzi³am, ¿e w dzisiejszych czasach nadal nabija siê Klienta w butelkê i prowadzi siê tak krótkowzroczn± politykê sprzeda¿ow±.