Odpowied¼ do komentarza:
bre ubezp - van ameyde
W dniu 02.03.2016r., zosta³o do Pañstwa skierowane zg³oszenie roszczeñ dotycz±ce szkody w poje¼dzie. Do niniejszego zg³oszenia zosta³y do³±czone wszystkie niezbêdne dokumenty, w tym kosztorys naprawczy. Wszczêli¶cie Pañstwo postêpowanie likwidacyjne i w dniu 15.12.2016r., otrzymali¶my od Pañstwa mail potwierdzaj±cy zarejestrowanie p³atno¶ci wed³ug przedstawionego przez nas kosztorysu. Niestety pomimo up³ywu ponad 3 miesiêcy od otrzymania niniejszego maila, do dnia dzisiejszego pieni±dze nie zosta³y nam przekazane. Od dnia 15 grudnia 2016r. systematycznie kilka razy w miesi±cu kontaktowali¶my siê z likwidatorem zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Wysy³ali¶my równie¿ systematycznie monity, w tym ostateczne przeds±dowe wezwanie do zap³aty. W okresie ostatnich dwóch tygodni kontaktowali¶my siê z Pañstwem telefonicznie w dniu 02.03, 09.03, 13.03 16.03 i 17.03. Niestety bezskutecznie. Z ka¿dym naszym kontaktem otrzymujemy ró¿ne, sprzeczne ze sob± informacje dotycz±ce stanu p³atno¶ci, bowiem w dniu 09.03 powiedziano nam, ¿e nadal oczekujecie Pañstwo na pieni±dze od zagranicznego ubezpieczyciela, natomiast w dniu 13.03 uzyskali¶my informacjê, ¿e 07.03 zosta³ wykonany na nasze konto przelew. Niestety przelewu nie otrzymali¶my do dzi¶, a co istotne osoby obs³uguj±ce nasz± szkodê pomimo mo¿liwo¶ci wgl±du w akta sprawy, t³umacz±c siê brakiem dostêpu do takich informacji, nie by³y w stanie przes³aæ nam jakiegokolwiek potwierdzenia wys³anego przelewu. O zwyk³y skan potwierdzenia przelewu nie mo¿emy siê Pañstwa doprosiæ od ponad 3 dni. Co rodzi u nas w±tpliwo¶ci, czy taka wyp³ata faktycznie mia³a miejsce. A wrêcz mamy wra¿enie, ¿e od zagranicznego ubezpieczyciela otrzymali¶cie Pañstwo pieni±dze, a po prostu nie macie nawet zamiaru ich nam przekazaæ i najzwyczajniej po prostu przetrzymujecie Pañstwo te pieni±dze, co jest niezgodne z obowi±zuj±cym prawem i ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, któr± jeste¶cie Pañstwo objêci!
Mieli¶my z Pañstwem do czynienia ju¿ kilkukrotnie i praktycznie we wszystkich sprawach, w których likwidacja szkody odbywa siê za Pañstwa po¶rednictwem, terminy realizacji wyp³at s± odwlekane w nieskoñczono¶æ. Co wa¿ne to jak postêpowanie prowadzi³a Pani likwidator by³o nie do pomy¶lenia. O ka¿d± decyzjê czy kontakt musieli¶my prosiæ kilka razy!
Mam nadzieje, ¿e w koñcu zainteresuje siê Pan tym jak dzia³aj± likwidatorzy i w koñcu po 3 miesi±cach otrzymamy nale¿ne nam pieni±dze. Tylko wspomnê, ¿e zastanawiamy siê nad z³o¿eniem zawiadomienia do KNF. Podajê nr szkody: PL4216.0000.0256.6-001 i liczê na Pana szybk± interwencjê.