Odpowied¼ do komentarza:
POMOC - SKARGI@ERGOHESTIA.PL
Witam,2015,01,04 zakupi³am laptopa wykupuj±c dodatkowe ubezpieczenie na dodatkowy rok.Okres ubezpieczenia od 2015,01,04-2018,01,03 (przypadkowe uszkodzenie)i awaria sp.(od 2017,01,04-2018,01,03)W lutym okaza³o siê ¿e na monitorze podczas poruszania monitorem pokazuj± siê poziome czarne pasy.Zg³osi³am tel.usterkê ,kurier odebra³ sprzêt i po 3 tyg.dosta³am tel. ¿e laptop zosta³ oddany do sevisu sprawny,z czym siê nie zgodzi³am.Odmówi³am przyjêcia sprzêtu,wiêc osoba z,któr± rozmawia³am poradzi³a sprawdzenie laptopa przy odbiorze w obecno¶ci kuriera.Tak tez zrobi³am,kurier potwierdzi³,¿e laptop jest popsuty,zapewniaj±c mnie ¿e zostanie to przez niego wpisane w odpowiednie dokumenty.Niestety w tym tygodniu otrzyma³am ,kolejn± informacjê ¿e servis po raz kolejny stwierdzi³ brak usterki.Zapewniono mnie ¿e zostanie Mi wys³any film z servisu ze sprawdzenia laptopa.Niestety nie doczeka³am siê w/w filmu,jestem nêkana telefonami z pro¶b± o przyjêcie sprzêtu.Czuje siê oszukana ,laptop jest mi niezbêdny do pracy,jestem wasz± sta³a klientk± ,ubezpieczam auta,dom .Proszê o weryfikacjê mojej skargi,poniewa¿ nigdy nie mia³am takiej sytuacji i zawsze by³am zadowolona z Pañstwa us³ug.nr.polisy-R2/DOK/H/00002/2015