Nie Polecam tego ubezpieczenia (przed³u¿ona gwarancja na sprzêt RTV)
2015-12-01 19:22 wtorek ~Poirytowana
Witam,
Ja tak¿e przestrzegam przed wykupieniem tego ubezpieczenia.
Jak m±drze napisa³ kto¶ poni¿ej, jest to czysta kpina z klienta, zwyk³e naci±ganie. Uwzglêdniaj± szkodê, za któr± nale¿y dodatkowo zap³aciæ, Klienci wykupuj± ubezpieczenie, przed³u¿enie gwarancji, p³ac± za us³ugê i ponosz± dodatkowe koszta za przesy³kê, które s± na prawdê wysokie.
Jest to bardzo niekompetentna firma, p³acisz za co¶, w razie wypadku oczekujesz tego, co zawarte w umowie, a oni nawet nie potrafi± siê z tego wywi±zaæ. Odsy³aj±c mi przesy³kê, muszê p³aciæ koszt przesy³ki plus pobranie, z tego co wiem, je¶li mamy do czynienia z przesy³k± pobraniow±, to p³acimy za koszt wysy³ki i towar znajduj±cy siê w niej,je¶li go na przyk³ad kupujemy, a za co ja przepraszam mam p³aciæ? Za telefon, który kupi³am, zap³aci³am, za op³acone ubezpieczenie, czy za co ??
Ca³e to przed³u¿enie gwarancji to zwyk³a ¿enada, naci±ganie i kpiny z klienta. Ludzie p³ac± za us³ugê, której firma nie potrafi od pocz±tku do koñca za³atwiæ.
Przestrzegam wszystkich, którzy zamierzaj± wykupiæ tê marn± us³ugê.
PS. Chyba najwy¿sza pora zrobiæ firmie porz±dn± reklamê.