Odpowied¼ do komentarza:
¯A£OSNA NAGONKA KONKURENCJI NA PZU ,CZYLI BAJKI DLA DZIECI NA DOBRANOC...
Zacznê od koñca.Powmówienie i szkalownie ma miejsce wówczas kiedy wobec osoby fizycznej b±dz prawnej g³osimy nieprawdê.Kiedy podajemy fakty i zdarzenia,które absolutnie nie mia³y miejsca.Ponadto,gdy dzia³ania nasze maj± charakter celowy.Pana natomiast problem plega na tym,¿e ca³o¶æ akcji toczy siê nie na stronie marketingowej PZU ale na portalu opiniodawczym dotycz±cym w ogóle towarzystw ubezpieczeniowych.I to po pierwsze.A po drugie,¿e podaje fakty które mia³y miejsce, co mam udokumentowane w formie papierowej i elektronicznej,w tym równie¿ w korespondencji z PZU.Tak wiêc nie ma mowy o szkalowaniu lub pomówieniu!Sorry, wiedza moja natomiast o PZU wynika wy³±cznie ze znajomo¶ci procesów gospodarczych,jej mechanizmów i ostatnich tendencji,które go³ym okiem dostrzega siê wokó³ nas.I praktyki,które zaczê³o stosowaæ PZU nie s± odosobnione na naszym rynku.Wystarczy weje¶æ na pierwszy z brzegu portal opiniodawczy o jakim¶ wiêkszym podmiocie gospodarczym by spotkaæ siê z podobnymi opiniami jak o PZU.Co nie oznacza,¿e wszystkie firmy s± "be" bo jest i szereg firm "cacy", ale nie w tym miejscu o nich mowa.Po trzecie,polisa ubezpieczeniowa lub inaczej umowa to nie kie³basa,któr± w dowolnym miejscu siê urywa(odstêpuje)!I jak zap³aci³em za polisy to wykorzystujê je do koñca okresu wa¿no¶ci a nie jak ma³y obra¿ony Jasiu zabieram zabawki i idê do nastêpnej piaskownicy.Tu jest wszystko oczywiste i jasne.Po czwrte,ja nie wylewam i nie odczuwam potrzeby wylewania na kogokolwiek pomyj!Natomiast ka¿dy konsument ma prawo wyra¿aæ swoje opinie i odczucia o podmiocie gospodarczym ,z us³ug którego korzysta.I ma³o tego,my jako konsumenci mamy prawo mieæ pe³n± wiedzê o danym towarzystwie nie z jego szumnych reklam ale przede wszystkim z opiñ jego konsumentów,bo to jest najbardziej miarodajna wiedza!A,¿e czasami wiedza ta boli podmiot to niech siê stara by by nie bola³a.Czyli postêpowa³ przyja¿nie wobec swoich klientów.By³ czytelny i wiarygodny.Kierowa³ siê poczuciem takiej ludzkiej sprawiedliwo¶ci oraz co najwa¿niejsze do kontaktów z klientami kierowa³ ludzi absolutnie najlepszych,a nie przypadkowych,co sam do¶wiadczy³em.I na koniec,w³a¶nie ten portal opiniodawczy jest najlepsz± ksiêgnic± wiedzy dla PZU i innych ubezpieczycieli.Bo w opiach internautów jest jak na talerzu pokazane co jest ¿le,co jest niepraktyczne i co nale¿y bezwzglêdnie zmieniæ i zmodyfikowaæ by by³o lepiej i usprawni³o funkcjonowanie samego PZU i nie tylko ale równie¿ i poprawi³o jego notowania.Mo¿na te¿ inaczej ca³± sprawê potraktowaæ.Wdawaæ siê w pyskówy z niezadowolonymi,obrzucaæ ich inwektami i zarzucaæ,¿e to w³a¶nie ta weredna konkurencja.Ale jak znam ¿ycie to droga ta zawsze prowadzi na manowce...A na marginesie to powiem,¿e reakcje Pana nie s± z poziomu pracownika decyzyjnego lecz sflustrowanego operacyjnego, co wskazuje poziom Pana wiedzy i zaanga¿owania w sprawê.Mimo wszystko gdybym by³ Pana szefem to da³bym Panu znaczn± podwy¿kê bo bardzo sobie ceniê ludzi zaanga¿owanych w sprawy firmy!