Odpowied¼ do komentarza:
¯A£OSNA NAGONKA KONKURENCJI NA PZU ,CZYLI BAJKI DLA DZIECI NA DOBRANOC...
"M±drej g³owie do¶æ po s³owie ale s± i g³owy,którym tysi±æ s³ow jest na zbyt ma³o".Z panem za¶ jest tak jak z ludzmi, którym przypadkiem poezja w rêce "wpadnie".Jedni po przeczytaniu postrzegaj± w niej bogaty warsztatowo i duchowo utwór literacki inni za¶ pospolity be³kot.Natomiast pana podstawowy problem polega na tym,i¿ porwa³ siê pan na sprawy przekraczaj±ce pana mo¿liwo¶ci.Przeto zamiast byæ merytorycznym uprawiasz pan "rodosn± twórczo¶æ".I na miejscu pana pracodawcy pogoni³ bym pana czym prêdzej z tego portalu i to z czterech podstawowych powodów.Pierwszy,¿e wdajesz siê pan w pyskówki ze sta³ym jak nie by³o klientem PZU,przynajmniej z pierwsz± polis± do wrze¶nia a ostatni± do lutrgo 2014r.A których to warto¶æ jest ponad 6 ty¶.zetów.Oczywi¶cie polisy te mogê udostêpniæ administratorowi portalu do wgl±du.Po drugie,nie maj±c przygotowania fachowego i stosownej wiedzy prezentyujesz pan wymianê pogl±dów na ¿enuj±co niskim poziomie,co mog³o by wskazywaæ,¿e poziom taki jest ca³ego PZU.Oczywi¶cie g³êboko w to nie wierzê i jestem przekonany,i¿ pracuje tam wielu wykszta³conych,m±drych i warto¶ciowych ludzi, lecz mo¿e nie wszyscy maj± bezpo¶redniego kontaktu z klientami.Po trzecie, wdaj±c siê w pyskówy z klientem zamiast przedstawiaæ merytoryczne pogl±dy zachêca pan innych rozczarowanych klientów b±dz konkurencje by do tego ogródeczka te¿ swoje kamyki wrzucuæ!Co widaæ w kolejnych opiniach.I po czwrte i najwa¿niejsze,¿e pokazuje pan obecnym i przysz³ym klientom jak mo¿e wygl±daæ reakcja pracownika PZU w razie niezadawalaj±cej opini klienta b±dz zg³aszanych przez niego problemów.Czyli zostanie albo wys³any do psychiatryka, albo obrzucony inewktami ewntualnie zaliczony do æpunów.I teraz gdyby poczta³ pan dok³adnie moje opinie i g³êboko zastanowi³ siê nad ich tre¶ci± to nie uprawia³ by pan tej kreciej roboty, któr± pan obecnie czyni.Ale jak to starzy górale mówi±,¿e ka¿dy czyni tyle na ile potrafi.Natomist jako prawnik z wykszta³ecnia informuje wszystkich internautów,¿e po to s± wszelkie portale internetowe,w tym równie¿ i ten,by wyra¿aæ na nim nieskrêpownie swoje opinie i odczucia o "us³ugodwcy".Zarówno opinie pozytywne jak i negatywne, bo mamy do tego prawo.Wa¿ne przy tym jest jednak by opinie te nie by³y wulgarne i k³amliwe oraz nie uw³acza³y godno¶ci ludzkiej.Natomiast ich subiektywno¶æ bêdzie zawsze kwesti± wzglêdn±.