Od marca br. Grupa Generali została ubezpieczycielem całego portfela kart kredytowych Banku Millennium w zakresie ubezpieczenia podróży zagranicznych. W przypadku posiadaczy kart segmentu Gold oraz Platinum ubezpieczenie to jest bezpłatne. Posiadacze kart Classic mogą skorzystać z nowej propozycji fakultatywnie po uiszczeniu składki w wysokości 4,99 zł miesięcznie. Nowy produkt - „Ubezpieczanie Podróży Zagranicznych" - wzbogaca dotychczasowy zakres ubezpieczeniowy oferowany przez Generali dla Klientów Banku Millennium SA.
W ramach nowej propozycji Generali gwarantuje posiadaczom kart kredytowych Banku Millennium ochronę ubezpieczeniową podczas podróży zagranicznych. Oferta zapewnia ochronę ubezpieczeniową kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), utraty lub uszkodzenia bagażu podróżnego, opóźnienia dostarczenia bagażu, odpowiedzialności cywilnej oraz gwarantuje usługi Assistance.
Wysokość sum ubezpieczenia uzależniona jest od zakresów ochrony oraz od segmentu kart kredytowych oferowanych przez Bank Millennium i kształtuje się w przedziale od 500 zł do 200 000 zł (w segmencie kart Platinum). Ubezpieczenie zawierane jest na 12 miesięcy z gwarancją ochrony na nie więcej niż 62 dni w roku i obejmuje wszystkie kraje świata (z wyłączeniem terytorium Polski).
„Ubezpieczenie Podróży Zagranicznych" dla posiadaczy kart kredytowych z segmentu Gold i Platinum jest bezpłatne. W przypadku posiadaczy kart z segmentu Classic, ochrona ubezpieczeniowa dostępna jest dobrowolnie po uiszczeniu składki w wysokości 4,99 zł miesięcznie.
Wartością dodaną do ubezpieczenia podróży zagranicznych jest pakiet Assistance, w ramach którego Generali zapewnia całodobowy dyżur telefoniczny Centrum Pomocy Generali, pod którym można uzyskać pomoc m.in. w skontaktowaniu się z bliską osobą, w odzyskaniu i ponownym wysłaniu bagażu, a także w sytuacji kradzieży lub utraty dokumentów przez wszystkie dni w roku.
Zaletą nowej oferty Generali dla Klientów Banku Millennium jest zarówno szeroki zakres ubezpieczenia jak i usług assistance. Pomoc dla klientów świadczona jest przez liczną grupę specjalistów przez całą dobę w każdym zakątku świata, od momentu zgłoszenia szkody, aż do powrotu do kraju.
Szczegółowy zakres gwarantowanych świadczeń opisują Warunki Ubezpieczenia (WU), które przekazane są razem z kartą kredytową jej posiadaczowi. Zapoznać się z nimi można również na stronie internetowej www.bankmillennium.pl oraz we wszystkich oddziałach Banku.
„We współpracy z naszymi partnerami bankowymi staramy się każdorazowo podkreślać kompleksowy charakter swojej działalności na rynku bancassurance. Wciąż poszerzamy zakres ochrony ubezpieczeniowej dla klientów banków - użytkownika karty, konta bankowego czy innego produktu bankowego- tak, aby sprostać ich oczekiwaniom. Kolejny już produkt oferowany we współpracy z Bankiem Millennium - Ubezpieczenie Podróży Zagranicznych- to propozycja dla posiadaczy całego pakietu kary kredytowych Banku Millennium, dzięki czemu szeroka grupa klientów otrzymuje wartość dodaną do swoich kont, a my możemy się cieszyć z faktu, iż to właśnie Generali otacza ich ochroną na wypadek zdarzeń losowych podczas wyjazdu zagranicznego."- mówi Wojciech Trybuszkiewicz - Dyrektor Departamentu Bancassurance & Affinity Grupy Generali.
Inne produkty Generali oferowane przy współpracy z Bankiem Millennium
Karta co-brandowa- Karta Generali Millennium Visa z całym pakietem ryzyk ubezpieczeniowych:
- ubezpieczenie od utraty pracy
- ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku
- ubezpieczenie podróży zagranicznych (koszty leczenia, assistance, następstwa nw, bagaż podróżny, opóźnienie lotu)
- ubezpieczenie nieupoważnionego użycia karty
- ubezpieczenie w zakresie rabunku gotówki pobranej z bankomatuubezpieczenie zakupionego towaru
- ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny
Program MilleZdrowie- ubezpieczenie NNW do rachunku ROR, obejmujące śmierć w wyniku NW w środku lokomocji oraz trwałe inwalidztwo Ubezpieczonego doznane w wyniku nieszczęśliwego wypadku oraz usługi assistance - infolinia medyczna + rodzinna. Dzięki usłudze Assistance posiadacze karty mogą uzyskać informacje o numerach telefonów do specjalistów (np. elektryka, ślusarza, itp.), informacje o numerach telefonów aptek, szpitali oraz informacje o placówkach medycznych, dietach, zdrowym żywieniu, a także mogą skorzystać z rozmowy z lekarzem dyżurnym.
Kontakt:
Paweł Wróbel
rzecznik prasowy
pawel.wrobel@generali.pl
Grupa Generali
ul.: Postępu 15 B
02-676 Warszawa
tel.: (+48 22) 543 05 00 - centrala Generali
mobile: +48 510 000 920
fax: (+48 22) 543 08 94
Informacja prasowa Generali z dnia 09.03.2010 r.