W zwi±zku ze zmian± marki grupa Aviva w Polsce (dawniej Commercial Union) wy³oni³a w drodze przetargu dwóch partnerów do realizacji projektu zmiany oznakowania zewnêtrznego swojej sieci dystrybucji. Jedn± z wy³onionych firm jest Galposter Sp. z o.o.
Spó³ka posiada szerokie do¶wiadczenie w obs³udze projektów brandingowch i rebrandingowych dla klientów sieciowych. Dzia³ania Galposter dla Aviva obejmuj± produkcjê i wymianê oznakowania zewnêtrznego w ok. 130 placówkach.
Galposter Sp. z o.o. specjalizuje siê w kompleksowej obs³udze projektów zwi±zanych z oznakowaniem sieci. Us³ugi Galposter Sp. z o.o. dotycz± oznakowania zewnêtrznego, wewnêtrznego, systemów komunikacji marketingowej oraz projektowania i wykoñczenia wnêtrz. Do grona Klientów spó³ki nale¿± m. in.: Polbank, Bank Pocztowy, Nordea Bank, PKN Orlen, Orlen Deutschland, Kredyt Bank, TUiR Warta, RUCH SA.
Akcja reklamowa rozpoczêta
Na ulicach wykwit³y ¿ó³te billboardy Avivy. Kosztowna zmiana marki rozpoczê³a siê. Dopiero po kilku miesi±cach, lub latach bêdzie mo¿na okre¶liæ efekt tej decyzji. Commercial Union pracowa³o na swoj± reputacjê wiele lat w Polsce. Teraz wraz ze zmian± nazwy, ten efekt mo¿e znikn±æ bezpowrotnie. Z drugiej strony Aviva to potê¿na grupa finansowa, doskonale radz±ca sobie z kryzysem. Polscy klienci mog± byæ teraz uczulenie na pochodzenie ubezpieczycieli operuj±cych w kraju. Sama zmiana marki to tak¿e ¶wietny chwyt reklamowy przypominaj±cy o ofercie ubezpieczyciela. Jedno jest pewne – filmy reklamowe zarobi± sporo pieniêdzy na posuniêciu Avivy.
¬ród³o: Galposter sp. z o.o.
Jakub Tabisz