W Warszawie, w minion± sobotê, towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna zaprezentowa³o platformê edukacyjn± dedykowan± ca³ym rodzinom.
Platforma edukacyjna, zosta³a zaprezentowana podczas Warszawskich Wianków na Wi¶le. Uczestnicy pikniku ¶wiêtojañskiego korzystali z przygotowanych, w ramach platformy edukacyjnej, atrakcji. W specjalnym k±ciku artystycznym, stworzonym dla najm³odszych, dzieci mog³y przeistoczyæ siê w bajkowe postacie.
- Interaktywna Platforma edukacyjna ma za zadanie informowaæ oraz w przyjazny sposób edukowaæ aktualnych oraz potencjalnych klientów Signal Iduna, w ca³ej Polsce. Chcemy, aby nasza kampania dotar³a nie tylko do mieszkañców du¿ych miast gdzie dostêp do informacji jak i szerokiej oferty produktowej jest ³atwiejszy. Wierzymy, ¿e bardzo potrzebne jest wyj¶cie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkañców mniejszych miejscowo¶ci, którzy poszukuj± produktów dla siebie, jak równie¿ tych, którzy o nich nie wiedz±, a powinni mieæ prawo wyboru niezbêdnej ochrony dla swojej rodziny. Dlatego te¿ nasza platforma bêdzie eksponowana podczas ró¿norodnych wydarzeñ kulturalnych organizowanych w wybranych regionach Polski - dodaje Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR Signal Iduna Polska.
¬ród³o: Signal Iduna
JT