Co jest ważne dla klienta?
Czym – oprócz ceny produktu oraz warunków ubezpieczenia, czyli wielkości i zakresu świadczeń – towarzystwo ubezpieczeniowe może przyciągnąć klientów? Na co jeszcze warto zwrócić uwagę wybierając firmę ubezpieczeniową? Oczywiście na jakość obsługi oraz dodatkowe usługi świadczone przez zakład ubezpieczeń (ocena ryzyka, prewencja, monitoring programu).
|
LP. |
CECHY |
|
1. |
Szybkość i sprawność obsługi |
|
2. |
Fachowość i wiedza personelu |
|
3. |
Komunikatywność personelu |
|
4. |
Wiarygodność i zaufanie do zakładu |
|
5. |
Uprzejmość i życzliwość personelu |
|
6. |
Brak kolejek, duża liczba stanowisk |
|
7. |
Terminowość wypłaty odszkodowań |
|
8. |
Wysokość składki ubezpieczeniowej |
|
9. |
Proste i zrozumiałe druki, owu |
|
10. |
Bezpieczeństwo usługi, brak ryzyka |
Dlaczego coraz więcej osób zwraca uwagę nie tylko na cenę ubezpieczenia? Odpowiedź zdaje się być łatwa. Jeśli już coś kupujemy, chcemy aby produkt ten w pełni nas satysfakcjonował. Tak jest w przypadku rzeczy materialnej oraz w przypadku rzeczy niematerialnej, jaką jest polisa na życie. Decydując się na zakup ubezpieczenia chcemy mieć pewność, że nasze pieniądze będą dobrze spełniały swoją rolę, a my sami będziemy należycie obsłużeni przez pracowników danego towarzystwa ubezpieczeniowego.
Alicja Szakiel
Kup ubezpieczenie