Europ Assistance Polska wraz z Generali Życie T.U. S.A. rozszerzyli pakiet opieki o Klientów wykupujących ubezpieczenie na życie i/lub zdrowie. Klienci Ci otrzymają w ramach zawartych umów ubezpieczenia opiekę medyczną, opiekę nad członkami rodziny oraz zwierzętami domowymi.
W ramach oferowanej ochrony, ubezpieczeni w Generali T.U. Życie S.A. mogą skorzystać z domowej wizyty lekarza lub pielęgniarki. W razie potrzeby Europ Assistance Polska zorganizuje również transport medyczny do i z placówki medycznej, a także transport na komisję lekarską. Opieka medyczna gwarantuje również ubezpieczonym organizację procesu rehabilitacji oraz pomocy psychologa. Na życzenie ubezpieczonego dostarczone mu zostaną również lekarstwa.
W sytuacji, gdy potrzebna będzie opieka nad niesamodzielnymi członkami rodziny ubezpieczonego, pakiet usług zapewni taką pomoc, a nawet transport opiekuna lub członków rodziny do wskazanej osoby.
Klienci w momencie zawarcia umowy ubezpieczenia otrzymają numer telefonu do Centrum Alarmowego, które przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu służyć będzie pomocą. Niniejszą ochroną objęte są zdarzenia na terytorium Polski.
Kontakt:
Joanna Bełza - Szewc
Head of PR & Marketing
tel. 0-22 205 50 04
E-mail: Joanna.Belza-Szewc@europ-assistance.pl
Małgorzata Morańska
PR & Marketing Specialist
tel. 0-22 205 50 15
E-mail: Malgorzata.Moranska@europ-assistance.pl
Paweł Wróbel,
Rzecznik prasowy Grupy Generali
Tel.:0 22 543 07 01
Tel. kom.0 510 00 09 20
Fax: 0 22 543 08 94
E-mail:pawel.wrobel@generali.pl
Ingormacja prasowa Europ Assistance z dnia 21.10.2010 r.