Prudential organizuje akcjê zwi±zan± z nieco zapomnian± ju¿ dzisiaj instytucj± dawania s³owa, czyli z³o¿onej zazwyczaj publicznie obietnicy. W ostatniej kampanii informacyjno-reklamowej ubezpieczyciel komunikowa³ wa¿no¶æ obietnic udzielonych polskim klientom przed II wojn± ¶wiatow± i fakt wyp³acania ¶wiadczeñ z przedwojennych polis po wielu latach. Teraz chce zaanga¿owaæ szersze grono osób w przywrócenie warto¶ci dotrzymywanych obietnic.
W ubieg³y pi±tek ruszy³a akcja spo³eczna „DAJÊ S£OWO”. Jej organizatorem jest Prudential w Polsce. Akcja opiera siê na stronie internetowej akcji pod adresem www.dajeslowo.pl, gdzie ka¿dy mo¿e z³o¿yæ dowoln± obietnicê jednej, wybranej osobie, która zostaje poinformowana o tym drog± mailow± lub przez wiadomo¶æ na Facebooku, albo wielu osobom.
Ka¿dy odwiedzaj±cy stronê mo¿e zatem obiecaæ spe³nienie czego¶ wa¿nego, od spêdzania wiêkszej ilo¶ci czasu z rodzin±, przez rzucenie palenia, po przeczytanie kilkunastu ksi±¿ek w roku. Akcja opiera siê na za³o¿eniu, ¿e ka¿de dane s³owo siê liczy, je¶li tylko jest realne i osobi¶cie wa¿ne dla uczestnika akcji. Dzia³ania akcji na Facebooku prowadzone s± na stronie firmy Prudential na tym portalu, nazwanej „Czas na przysz³o¶æ”.
S³owo z³o¿one jednej osobie mo¿e zostaæ potwierdzone wy³±cznie przez ni±, co stanowi zaproszenie do sk³adania obietnic rodzicom przez dzieci, ma³¿onkom sobie nawzajem, czy znajomym.
Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential w Polsce, tak komentuje pomys³ na zorganizowanie akcji: -
Dla nas jako ubezpieczyciela, czyli instytucji zaufania publicznego, z³o¿one s³owo ma ogromn± warto¶æ. Jego dotrzymanie buduje siln± wiê¼ z klientami i wizerunek rzetelnej firmy. Pomy¶leli¶my, ¿e dawanie s³owa mo¿e mieæ szerszy wymiar, spo³eczny. W ramach akcji mo¿emy z³o¿yæ publiczn± obietnicê i pozwoliæ na weryfikacjê jej dotrzymania przez innych u¿ytkowników, nawet przez najbli¿szych. Z kolei udzia³ znanych postaci ¿ycia publicznego stanowi swego rodzaju zachêtê do sk³adania obietnic. Zw³aszcza, ¿e oni równie¿ na co dzieñ sk³adaj± i dotrzymuj± obietnic zwi±zanych ze swoja dzia³alno¶ci±.
Udzia³ w akcji jest darmowy. Prudential zapowiada wsparcie „DAJÊ S£OWO” przez znanych artystów, dziennikarzy i innych uczestników ¿ycia publicznego. Do udzia³u wybrano 7 takıch osób, za¶ ich obietnice zostan± sfilmowane i zaprezentowane w postaci 7 krótkich filmów. Ka¿dy z nich bêdzie kolejno komunikowany w serwisie spo³eczno¶ciowym Facebook, na profilu Prudentıal „Czas na przysz³o¶æ”.
Wiêcej na
www.dajeslowo.pl oraz na
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc
¼ród³o:
Prudential