X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.
Poleæ znajomemu| Forum
drukuj skomentuj artyku� forum pole� artyku� znajomemu A A A

Przysz³o¶æ, oszczêdzanie, emerytura czyli „¯ycie na 100%”

2010-02-19 08:13 pi±tek
Grupa PZU rozpoczyna kampaniê edukacyjn± „¯ycie na 100%”, która bêdzie platform± komunikacyjn± dla wszystkich obszarów zwi±zanych z szeroko rozumianym oszczêdzaniem i inwestowaniem. Projekt ma na celu zachêcenie Polaków do aktywnego zarz±dzania pieniêdzmi. Jego czê¶ci± bêd± te¿ kampanie produktowe, w tym ruszaj±ca w³a¶nie pod has³em „Plan na ¯ycie”, promuj±ca nowe rozwi±zania ochronno-inwestycyjne oferowane przez PZU.

„¯ycie na 100%” to program po¶wiêcony budowaniu ¶wiadomo¶ci zwi±zanej z finansowym zabezpieczaniem przysz³o¶ci. Kampania obejmuje IV filary, na które sk³adaj± siê: oszczêdzanie d³ugoterminowe, emerytura, inwestowanie i ochrona w postaci ubezpieczeñ.

Punktem wyj¶cia dla projektu by³y badania przeprowadzone na zlecenie Grupy PZU przez MillwardBrown SMG/KRC. Mia³y one na celu zdefiniowanie „¿ycia na 100%” oraz poziomu wiedzy Polaków i ich zwyczajów zwi±zanych z oszczêdzaniem oraz inwestowaniem. Badania wykaza³y, ¿e oszczêdzanie budzi w¶ród wielu konsumentów obawy. Kojarzy im siê czêsto z konieczno¶ci± wyrzeczeñ lub odmawianiem sobie drobnych przyjemno¶ci. W konsekwencji takiego podej¶cia ¶wiadomo¶æ mo¿liwo¶ci, jakie daj± ubezpieczenia, jest w¶ród Polaków znikoma. Ograniczona wiedza i niski stopieñ zabezpieczenia na przysz³o¶æ wywo³uje obawy konsumentów o swój los w przysz³o¶ci.

Wa¿nym elementem kampanii jest specjalnie stworzona strona internetowa zyciena100procent.pl, na której potencjalni i stali klienci PZU znajd± informacje dotycz±ce d³ugoterminowego oszczêdzania oraz inwestowania. Oprócz materia³ów edukacyjnych, prowadz±cych krok po kroku przez ¶wiat finansów, strona bêdzie oferowa³a porady eksperckie, symulacje, a tak¿e ciekawostki socjologiczne tworzone w oparciu o wyniki badan i sondy. Dodatkowo odwiedzaj±cy stronê bêd± mogli sprawdziæ, jak swoj± przysz³o¶æ planuj± znane osoby i czym jest dla nich ¿ycie na 100%. Kampania bêdzie bowiem wspierana przez osoby, które dziêki PZU mog± realizowaæ swoje ¿yciowe marzenia. Pierwsz± z takich osób bêdzie Martyna Wojciechowska, której zakoñczona wielkim sukcesem wyprawa na Piramidê Carstensz sponsorowana by³a przez PZU – oficjalnego ubezpieczyciela ekspedycji.

Pod parasolem „¯ycia na 100%” prowadzone bêd± tak¿e kampanie produktowe. Pierwsza z nich, pod has³em „Plan na ¯ycie”, rusza 17 lutego br. Jej celem jest wsparcie klientów w d³ugookresowym planowaniu finansów. Program prezentuje nowoczesne, atrakcyjne i kompleksowe rozwi±zanie ochronno-inwestycyjne, jakim jest Plan na ¯ycie.

Dzia³aniom edukacyjno-informacyjnym towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w prasie ogólnopolskiej (miesiêczniki, dwutygodniki, tygodniki), telewizji (m.in. TVN24, TVN CNBC, TVP Info) oraz w Multikinie. Kreacja ATL oparta jest na ha¶le „Dobry plan skraca drogê do celu”. Pomys³ oparty jest na motywie ró¿nych map, które ³±cz± odleg³e miejsca jedn± krótk± lini±, co oznacza, ¿e dziêki korzystaniu z oferty produktów PZU, skraca siê droga do realizacji zaplanowanych celów. Wizualizacja kampanii przek³ada siê na ca³± platformê „¯ycia na 100%” i pozwala na tworzenie przekazów reklamowych dla poszczególnych produktów tak, aby zachowaæ spójny wizerunek kampanii.

Kampania „Plan na ¿ycie” bêdzie trwa³a od lutego do kwietnia. Program spo³eczno – edukacyjny „¯ycie na 100%” zaplanowany jest na ca³y rok.

Za kreacjê odpowiada agencja reklamowa Leo Burnett. Agencj± interaktywn± jest K2, a PR Lighthouse Consultants. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink i ACR.

Kontakt:

Micha³ Witkowski
rzecznik prasowy
+48 (22) 582 58 07
+48 (22) 582 58 09
e-mail: rzecznik@pzu.pl
Grupa PZU
al. Jana Paw³a II 24
00-133 Warszawa
http://media.pzu.pl

Informacja prasowa PZU z dnia 18.02.2010 r.

 
« powr�t do dzia�u: Wiadomo¶ci
« zapisz si� na Newsletter
Nasze serwisy:
www.ubezpieczeniaonline.pl Ubezpieczenia przez Internet. Kup online ubezpieczenie samochodu, na ¿ycie, zdrowotne, nieruchomo¶ci, na wakacje, na narty, NNW, dla przedsiêbiorców, inwestycyjne, ochrona prawna.
www.ubezpieczeniazyciowe.pl Wszystko o ubezpieczeniach na ¿ycie. Zamów ubezpieczenie na ¿ycie, Korzy¶ci z ubezpieczenia na ¿ycie, Ceny ubezpieczeñ na ¿ycie, Czym jest ubezpieczenie na ¿ycie? Oblicz sk³adk± ubezpieczenia na ¿ycie.
www.rankingubezpieczennazycie.pl Ranking Ubezpieczeñ Ochronnych - zabezpiecz Twoje ¿ycie i zdrowie. Ranking Ubezpieczeñ Oszczêdno¶ciowych - oszczêdzaj na emeryturê. Na co zwróciæ uwagê wybieraj±c polisê na ¿ycie?
www.ubezpieczeniemieszkania.pl Zamów ubezpieczenie nieruchomo¶ci u 5 agentów lub kup ubezpieczenie mieszkania online. Wype³nij formularz, oblicz sk³adkê i kup polisê. Polisa na e-maila!
www.ubezpieczenienanarty.pl Ubezpieczenia na narty i snowboard. Poradniki narciarskie. Oblicz sk³adkê ubezpieczenia na narty i snowboard. Kup ubezpieczenie narciarskie online.
www.ubezpieczenienarciarskie.pl Porównaj ubezpieczenia narciarskie online i dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie. Ubezpieczenia na narty dajê Ci komfort spokojnych i bezpiecznych woja¿y po stokach narciarskich.
www.ubezpieczenieturystyczne.com.pl Porównaj ubezpieczenia podró¿y online, dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisê turystyczn± online. Ubezpieczenia na wakacje - podró¿ne, ubezpieczenie na wyjazd.
www.polisaturystyczna.pl Porównaj ubezpieczenia turystyczne online, wybierz najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisê turystyczn± online. Ubezpieczenia na wakacje - dla Ciebie i Twojej rodziny.
finanse.rankomat.pl Porównaj produkty bankowe i sprawd¼ ranking kredytów gotówkowych oraz ranking kredytów hipotecznych. Najlepsze produkty bankowe w internecie.