Ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct zebra³ 18,1 mln sk³adki przypisanej brutto w I kwartale br. Jednocze¶nie ubezpieczyciel kontynuuje strategiê oferowania bardzo dobrego poziomu obs³ugi zw³aszcza w obszarze likwidacji szkód: w przypadku 85% szkód z AC decyzja o wyp³acie odszkodowania podejmowana jest w ci±gu 7 dni. Tym samym Liberty Direct umacnia swoj± pozycjê w¶ród towarzystw oferuj±cych polisy w systemie bezpo¶rednim.
„Dziêki przyjêtej przez nas strategii oferowania korzystnej ceny w kombinacji z bardzo dobr± obs³ug± klienta, zw³aszcza w obszarze likwidacji szkód, odnotowujemy systematyczny wzrost przypisu sk³adki. Jednocze¶nie, wobec intensywnej konkurencji marketingowej i cenowej na rynku, dbamy o to, aby wzrost ten odbywa³ siê przy zachowaniu efektywno¶ci bud¿etowej g³ównie w takich obszarach jak wydatki reklamowe i polityka cenowa. Z tego punktu widzenia nasze obecne tempo wzrostu jest optymalne i zapewni nam zak³adany zwrot z inwestycji w przysz³o¶ci.” – komentuje Micha³ Kwieciñski, Dyrektor Generalny Liberty Direct.
Metodologia pomiaru czasu likwidacji szkód w Liberty Direct:
* Pomiar rozpoczyna siê w momencie przyjêcia telefonicznego zg³oszenia szkody przez dzia³ zg³oszeñ szkód;
* Pomiar koñczy siê w momencie poinformowania klienta o podjêciu decyzji przez Liberty Direct. Takie podej¶cie uzasadnione jest faktem, i¿ dalszy proces zale¿y od czasu naprawy bêd±cego w gestii klienta i warsztatu, a nie bezpo¶rednio ubezpieczyciela
* Dane dotycz± wszystkich szkód z AC zg³oszonych w okresie styczeñ – maj 2009r.
* Za³o¿eniem ubezpieczyciela jest podejmowanie decyzji do 7 dni dla co najmniej 80% szkód, co umotywowane jest faktem, i¿ typowo 80% szkód mo¿na uznaæ za „standardowe”, a 20% za wymagaj±ce specjalnej (niejednokrotnie d³u¿szej) ¶cie¿ki
Informacje dotycz±ce tempa likwidacji szkód s± podawane cyklicznie na stronie www.libertydirect.pl.
Dodatkowych informacji udziela:
Ewa Pitera, Publicis Consultants Rowland, tel. 022 593 91 00, 0 607 480 222
LIBERTY DIRECT, 03/07/2009