Ponad 74 mln z³ (74,14) sk³adki zebra³a w I kwartale br. roku Liberty Direct. Ubezpieczyciel urós³ o 7% w porównaniu do analogicznego okresu ubieg³ego roku. Na koniec marca Liberty ubezpiecza³a ponad 470 tysiêcy pojazdów. G³ównym motorem rozwoju firmy jest wspó³praca z Agentami. Wbrew tendencjom rynkowym ubezpieczyciel utrzymuje równie¿ poziom sk³adki w kanale direct.
W obszarze produktów komunikacyjnych wzrost to przede wszystkim rezultat sprzeda¿y Autocasco. Liberty zebra³o w I kwartale br. o 10% wiêcej sk³adki pochodz±cej z dobrowolnych polis komunikacyjnych ni¿ rok wcze¶niej. W obszarze produktów maj±tkowych przypis urós³ ponad dwukrotnie (103%), na co prze³o¿y³a siê przede wszystkim sprzeda¿ polis mieszkaniowych. W I kwartale br. Liberty Direct wprowadzi³a do oferty równie¿ ubezpieczenia turystyczne.
-
Coraz silniej zaciera siê granica pomiêdzy tradycyjnymi i bezpo¶rednimi kana³ami dystrybucji polis. Dlatego tworzymy nowe mo¿liwo¶ci kontaktu Klienta z firm± dbaj±c o to, by by³y one odpowiednio czêste i zró¿nicowane - mówi Micha³ Kwieciñski, Dyrektor Generalny Liberty Direct. -
Rynek siê kurczy, a my wci±¿ ro¶niemy. Sukces zawdziêczamy w du¿ej mierze sprawno¶ci operacyjnej, skuteczno¶ci we wdra¿aniu nowych rozwi±zañ oraz efektywnej komunikacji. Staramy siê odpowiadaæ nie tylko na potrzeby Klientów, ale tak¿e tworzymy nowe nawyki, o czym ¶wiadczyæ mo¿e chocia¿by wzrost sprzeda¿y ubezpieczeñ dobrowolnych – podsumowuje Kwieciñski.
¬ród³o:
Liberty Direct