Starając się konsekwentnie poszerzać ofertę w ramach kanału sprzedaży bezpośredniej z początkiem marca br. Generali Direct wprowadziło nowy produkt dostępny przy zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego AC i/lub OC.
Nowa propozycja Generali Direct obejmuje możliwość ubezpieczenia wszystkich szyb w samochodzie osobowym jako element dodatkowy do zakupu przy ubezpieczeniach komunikacyjnych. Produkt nie jest dostępny samodzielnie. Ubezpieczający sam określa sumę ubezpieczenia, która powinna zawierać się w przedziale od 3 do 6 tys. złotych. Dopłata za opcję „Autoszyby” do składki rocznej za ubezpieczanie komunikacyjne wynosi ok. 85 złotych.
Produkt funkcjonuje na tej samej zasadzie jak usługa assistance. Oznacza to, że szkoda związana z uszkodzeniem szyby zgłaszana jest bezpośrednio do ubezpieczyciela, który naprawę zleca firmie zewnętrznej. W ramach umowy Klientowi przysługuje wymiana bądź naprawa uszkodzonej szyby.
Korzyści
Istotnym atutem usługi jest szybka likwidacja szkody nawet w ciągu 24 godzin (w zależności od uszkodzenia i dostępności w najbliższym serwisie). Jest ona realizowana w ramach produktu „Autoszyby” dzięki czemu Klient nie traci zniżek w ubezpieczaniu AC za tzw. jazdę bezszkodową. Ochrona obowiązuje na terytorium Polski a także poza granicami kraju.
„Znając potrzeby naszych Klientów staramy się zapewniać im bogatą ofertę dzięki której będą mogli zabezpieczać się na wszelkie wypadki losowe i jednocześnie kompleksowo korzystać z usług Generali. Wprowadzając do oferty Generali Direct nowy produkt „Autoszyby” pragniemy wszystkim posiadaczom samochodów dać poczucie bezpieczeństwa w przypadku uszkodzenia szyb ich pojazdów oraz poczucie komfortu, związanego z brakiem utraty zniżek w ramach umowy głównej AC”- podkreśla Tadeusz Wójcicki, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie Generali.
Trwają przygotowania do wdrożenia w tym roku produktu „Autoszyby” również do sieci sprzedaży agencyjnych w Generali.
Informacja prasowa Generali z dnia 22.03.2011 r.