Sopocki ubezpieczyciel rozpocz±³ kampaniê promuj±c± swoje us³ugi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdro¿a.
Na ok³adkach bêdzie mo¿na zobaczyæ logo Ergo Hestii, a tak¿e przeczytaæ porady dotycz±ce ubezpieczeñ turystycznych, ale nie tylko. W przewodnikach pojawi± siê te¿ informacje o pozosta³ych produktach sopockiego ubezpieczyciela, m.in. o kompleksowych pakietach ubezpieczeniowych, ubezpieczeniach na ¿ycie, czy pierwszej platformie internetowej do obs³ugi polis - eKonto. Do przewodników do³±czona bêdzie równie¿ zak³adka reklamowa z logo Ergo Hestii.
- Stale poszukujemy nowych kana³ów komunikacji marketingowej i wspó³praca z seri± przewodników turystycznych, wydawanych w ponad 200 tys. egzemplarzy, idealnie wpisuje siê w nasz± strategiê – wyja¶nia Wojciech Makaæ, Zastêpca Dyrektora Biura Marketingu STU Ergo Hestia. - Odpowiada nam tak¿e docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii, z jednej strony to m³odzi otwarci na ¶wiat podró¿nicy, z drugiej – zamo¿ni i przezorni ludzie. Dziêki temu na ³amach przewodników mo¿emy mówiæ nie tylko o ubezpieczeniach turystycznych, ale ca³ej naszej ofercie pakietowej – dodaje.
Wed³ug Makacia przewodniki turystyczne i ubezpieczenia mog± stworzyæ wspólnie zupe³nie now± jako¶æ produktu marketingowego. – Przewodniki turystyczne maj± w koñcu zapewniaæ bezpieczeñstwo, prowadziæ za rêkê, radziæ. Takie same zadania stoj± przed ubezpieczycielami. Taki co-branding jest wiêc uzasadniony – wyja¶nia Makaæ.
¬ród³o: Komunikat prasowy Grupy Ergo Hestia
JT