Do końca kwietnia br. trwa specjalna oferta na zakup ubezpieczenia domów i mieszkań w Generali Direct. Promocja jest jednym z elementów wspierających kampanię prewencyjną „Łapać złodzieja” – przedsięwzięcia, którego celem jest edukacja widzów stacji TVN nt. zasad bezpieczeństwa związanych z ochroną ubezpieczeniową majątku i zabezpieczenia mienia przed włamaniem.
Każdy, kto wejdzie na stronę programu (www.lapaczlodzieja.onet.pl) i kliknie na banner reklamowy Generali Direct, zostanie automatycznie przekierowany na stronę ubezpieczyciela. Wybierając opcję „Kup teraz” klienci mogą skorzystać z 30 % rabatu i od razu wykupić polisę ubezpieczeniową on-line.
- „Z wielu badań i analiz wynika, że Polacy dysponują ubogą wiedzą na temat zabezpieczenia się przed kradzieżą i jej skutkami. Chcemy, aby widzowie programu większą uwagę zwracali na konieczność ubezpieczenia swojego majątku i faktycznego zakresu ochrony, wynikającego z Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. Dodatkowo chcemy pokazać, że ubezpieczenie można w prosty, przystępny i szybki sposób kupić w formule direct w internecie. Stąd też nasza promocyjna oferta i 30-procentowy rabat ma na ubezpieczenia domu i mieszkań w Generali Direct” – mówi Michał Kolasa, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie Generali.
Źródło: Komunikat prasowy Grupa Generali
JT